Оплата та повернення коштів

Ви можете оплатити замовлення кредитною або дебетовою карткою.

Ви можете зробити замовлення як гостьовий користувач без реєстрації.

У варіанті кредитна/дебетова картка ви можете здійснити оплату через Fondy (Альфа-Банк Україна), що забезпечує міжнародну 3D-безпеку, або систему Liqpay українського державного банку Приватбанк.
Будь ласка, зверніть увагу на такі моменти:

  • Fondy – міжнародна платіжна система Альфа-Банку Україна.
  • Liqpay – міжнародна платіжна система ПриватБанку Україна.
  • Коли ви робите транзакцію, вам потрібно написати дійсний номер телефону, щоб банк міг надіслати вам смс-підтвердження.
  • Всі платіжні модулі працюють зі стандартом безпеки 3D.
  • 3D secure, найвищий стандарт безпеки для покупок в Інтернеті. Ця система створює безпечний перехід між вашим банком і нашою системою. Переконайтеся, що ви правильно ввели інформацію.
  • Переконайтеся, що ваша картка, за допомогою якої ви будете платити, відкрита за кордоном.
  • Переконайтеся, що ваша платіжна картка відкрита за кордоном.
  • Переконайтеся, що ліміти на ваші картки не перевищені.
  • Якщо платіж не здійснено, ви можете здійснити платіж, зв’язавшись зі своїм банком і розмістивши замовлення, дізнавшись причину.
  • Якщо ви хочете оплатити через Western Union. Вам потрібно буде зв’язатися з нашим представником клієнта.

Умови повернення коштів

  • Якщо особа, яка отримує замовлення, не приймає замовлення. У цьому випадку відшкодування не здійснюється.
  • Якщо ваше замовлення вже доставлено, повернення коштів неможливо.
  • Одержувача немає, адреса не вказана. Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)
  • Якщо ви скасуєте своє замовлення менш ніж за шість годин до часу доставки, кошти не повертаються. Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)
  • Якщо ви скасуєте замовлення більш ніж за шість годин до доставки, гроші будуть повернені. Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)
  • Помилка доставки через неправильну контактну інформацію одержувача. Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)
  • Війна, стихійне лихо, закриття доріг через сніг, епідемія тощо. Кур’єр не може виконати замовлення через обставини (буде надано обґрунтування). Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)
  • Повернення буде здійснено у разі розміщення замовлень у непідконтрольних містах Донецьку та Луганську, а також в анексованому Криму. У цьому випадку гроші будуть повернуті. Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)
  • якщо ви випадково заплатили двічі; Повернення коштів здійснюється протягом 15 днів. (на вашу банківську картку)

Платіж не здійснено, що робити?

  • У цьому випадку зверніться до свого банку та попросіть дозвіл на трансакцію.
  • Можливо, вам доведеться повторити своє замовлення ще раз.
  • Або запитайте інший спосіб оплати у нашого представника клієнта.