Питання що часто задаються

  • У SendFlower продукти доставляються через день після оформлення замовлення.
  • Якщо ви хочете інший день, будь ласка, вкажіть у полі примітки під час оформлення замовлення.
  • Квіти, які ви хочете отримати в той же день, будуть доставлені не раніше ніж через 8 годин і через 2 години після вашого замовлення.
  • Замовлення, оформлені до 15.00, доставляють протягом дня (якщо покупець є в наявності), а замовлення, оформлені після 15.00, доставляються на наступний день.
  • Кур’єрська служба не працює після 19:00. Умови кур’єрської служби уточнюйте у нашого представника.
  • Ціни на букет змінюються в залежності від обраного вами міста (села – області). У містах/селах, не зазначених у списку, може стягуватися плата за доставку. Якщо є плата за вантаж, послуга вантажу стягується та пересилається замовнику.
  • Ви можете зв’язатися з нашим представником клієнтів для міст, селищ і сіл, яких немає у списку. Ціни на продукти можуть відрізнятися залежно від міста-села.
  • Після розміщення замовлення інформація автоматично надсилається на вашу адресу
  • Щоб перевірити інформацію про своє замовлення, ви можете отримати інформацію за адресою info@sendflower.com.ua або звернувшись до наших ОНЛАЙН-спеціалістів (у нижньому правому куті екрана).
  • Після доставки або надсилається повідомлення електронною поштою, або SMS.
  • Ви можете відправити свої квіти в усі міста України з нашого списку, крім Києва. Для областей може стягуватися додаткова плата. Іграшки, повітряні кулі та шоколадки тощо. товари відправляються з квітами.
  • У полі, де ви пишете інформацію про замовлення, ви можете вибрати дату доставки вашого букета.
  • Так. Телефон повинен відкрити покупець і повідомити адресу нашому кур’єру.
  • Якщо ви повідомите номер телефону людини, якій хочете надіслати, ми зв’яжемося з нею та доставимо ваші квіти. У таких випадках ваша квітка буде доставлена ​​на місце, лише якщо покупець розповість адресу
  • Якщо покупець не приймає букет чи подарунок або не може зв’язатися з ним з будь-якої причини через покупця чи недоліки інформації про замовлення, кошти не повертаються.
  • Відшкодування не здійснюється у разі надзвичайних обставин, таких як погодні умови, стихійні лиха, війна, а також якщо одержувач не може отримати відправлення. Ваше право захищено.
  • Так, ви можете замовити більше одного товару одночасно.
  • Так, під час створення замовлення ви можете написати будь-яку примітку.
  • Так. Під час оформлення замовлення ви можете вказати, що не хочете, щоб ваше ім’я з’являлося в розділі приміток.
  • Так. Досить буде зв’язатися з нашим представником клієнта і розповісти про товар. Наш представник клієнта розповість вам умови доставки.
  • Наш веб-сайт захищений сертифікатом SSL sha256, а ваші платежі здійснюються за допомогою 3D-системи безпеки.
  • Для прозорості сервісів Sendflower.com.ua під назвою TrustPilot створена платформа для коментарів. Наш бізнес є учасником цієї платформи.