Умови обслуговування та безпека
- Наші Загальні положення та умови
- Переконайтеся, що ви вибрали свою квітку зі списку, місто, куди ви надсилаєте . Зв’яжіться з нашим представником клієнта для підключеного району та села.
- Для замовлень за межами Києва ви повинні вибрати зі списку провінцію, куди ви хочете відправити. В іншому випадку замовлення не буде виконано і кошти не повертаються.
- Інформація про адресу та телефон одержувача ні за яких обставин не передається відправнику.
- Інформація наших клієнтів не передається третім сторонам ні за яких обставин. Конфіденційність є важливою.
- Фотографування одержувача з букетом або подарунком робиться лише за умови згоди одержувача.
- Щоб замовлення було виконано, вся інформація покупця повинна бути повною. (Якщо адреса невідома, ви можете зв’язатися з нашим представником клієнта)
- Замовлення виконується після оплати.
- Ви можете замовити як гостьовий користувач без реєстрації.
- Не забудьте написати інформацію про свою електронну пошту та телефон, щоб ми могли зв’язатися з вами.
- Кошти не повертаються, якщо одержувач не прийме букет, а контактна інформація неправильна або неповна.
- Якщо товарів немає в наявності, їх можна замінити аналогічними (або більш якісними).
- Якщо букет не може бути доставлений у таких випадках, як погода, надзвичайні ситуації, він доставляється одержувачу в іншу дату.
Whatsapp: +380 93 230 1323
Електронна пошта: info@sendflower.com