1. КРОКИ
  • Виберіть свій букет та місто, куди ви хочете його надіслати
  • Додати в кошик
  • Перейдіть до кроку оплати
  • Визначте дату, коли ми зможемо зв’язатися з вами після введення електронної адреси, інформації про одержувача та повідомлення. (Замовлення, розміщені після 15.30, будуть доставлені на один день пізніше)
  • Прочитайте та підтвердьте умови розміщення
  • Виберіть спосіб оплати. Турецькі банки іноді вимагають додаткового дозволу на придбання послуг за кордоном. Якщо у вас виникли проблеми, повторіть замовлення, зв’язавшись зі своїм банком)
  • Після процесу оплати на вашу електронну адресу буде надіслано електронне повідомлення, що містить інформацію про замовлення.
  • Незабаром після отримання цього електронного листа наш представник замовника зв’яжеться з вами електронною поштою.
  • Ви можете замовити як запрошений користувач БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ
Зверніть увагу на ці моменти
2. ВИБЕРІТЬ БУКЕТ І ПРОДУКЦІЮ З ПОВ’ЯЗАНОГО МІСТА
  1. Вибравши свій букет, виберіть місто на сторінці товару, що відкривається, і додайте його в кошик. Не забудьте переглянути інформацію про свій букет та стан запасів на екрані, що відкриється.
  2. Якщо ви хочете додати інший товар, поставте прапорець “Продовжувати покупки”. Якщо ви не хочете вибрати інший товар, натисніть поле “Пропустити процес оплати”.
  3. Заповніть інформацію на екрані, що відкриється. Напишіть нотатку, яку ви хочете, щоб ми додали до вашого букета, в порожнє місце внизу.
  4. У цьому полі можна записати дату, яку потрібно надіслати (день-місяць). (Якщо ви не вказали дату, замовлення, зроблені до 15:00, надсилаються протягом дня, а замовлення, зроблені після 15:00, надсилаються ПОКУПЦЮ через день у НАЙКРАЩИЙ час.)
  5. Обов’язково прочитайте умови використання та підтвердьте, якщо ви згодні. Після цих транзакцій виберіть варіант оплати та клацніть поле “Я підтверджую замовлення”.
3. ОПЛАТА КРЕДИТНОЮ КАРТОЮ І ДЕБЕТОВОЮ
  • Якщо ви вибрали кредитну картку, система направить вас до системи безпечного платежу 3D австрійського банку Райффайзен, якщо ви вибрали econntecti, або до системи оплати liqpay українського банку Приватбанк, якщо ви вибрали liqpay. Не забудьте повністю ввести дані картки та номер телефону.
  • Переконайтесь, що ваша картка відкрита для міжнародних платежів.
  • Переконайтесь, що ліміти вашої картки відкриті
4. ОПЛАТА НЕ ВИКОНАЛАСЯ, ЩО МЕНЯ ЗРОБИТИ?
  • Турецькі банки іноді можуть заблокувати придбання послуг за кордоном і вимагати додаткового дозволу.
  • У цьому випадку зверніться до свого банку та попросіть дозволу на операцію.
  • Можливо, вам доведеться повторити замовлення ще раз.
5. ПЕРЕКАЗ ПЛАТЕЖІ
  • Щодо платежів, які ви будете здійснювати грошовим переказом, банківська інформація з’явиться після завершення замовлення. Відповідно до отриманої інформації, ви можете внести еквівалент TL вашого замовлення на наш рахунок.
  • Будь ласка, під час здійснення переказу вкажіть контрольний номер замовлення в розділі опису. Попросіть нашого представника клієнта перевірити стан платежу або поділитися банківською квитанцією електронною поштою або WhatsApp.
  • Час доставки букета може бути довшим при оплаті грошових переказів.
  • Будь ласка, зверніть увагу на ці пункти:
6. ЗАМОВЛЕННЯ З МІСТА

ЗАМОВЛЕННЯ З МІСТА перед замовленням зв’яжіться з нашим представником замовника. Наприклад: Якщо ви хочете надіслати його в село чи район Одеси чи Київської області, будь ласка, зв’яжіться з нами щодо умов доставки (кур’єром тощо) перед замовленням.

  1. Система приймає валюти гривні (гривні) та долара. Ваш банк зніме з вашого рахунку еквівалент TL цих одиниць.
  2. Переконайтесь, що адреса, телефон та інша контактна інформація одержувача є правильними. (Якщо ви не знаєте адреси, наш кур’єр зателефонує одержувачу та підтвердить адресу. Переконайтеся, що телефон правильний).
  3. Використовуйте дійсну адресу електронної пошти, щоб ми могли сповіщати вас про процеси замовлення. Ми зв’яжемося з вами за цією адресою. Іграшки, шоколадки та повітряні кулі постачаються з квітами.
  4. Якщо одержувача неможливо зв’язати; Ми повідомимо вас через вашу електронну адресу або номер телефону (Whatsapp). Будь ласка, перевірте розділ “Спам” (небажана пошта) на свою електронну адресу. Наша пошта може туди потрапити.
  5. Кур’єрська плата стягується за доставку в далекі села та райони. Для цього ви можете зв’язатися з нашим представником замовника.
  6. Зробіть замовлення у відповідному місті. Замовлення відправляються відповідно до обраного міста р. Замовлення, не зроблені з відповідного міста, не надсилаються. Відшкодування не повертається.
  7. Замовлення виконуються після здійснення платежу.
  8. Відшкодування не буде здійснено, якщо доставка не здійснена через відмову одержувача прийняти букет або подарунок, адреса та інші контактні дані неправильні, а адреса одержувача недоступна.
  9. Якщо міста, яке ви хочете відправити, немає в нашому списку, будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми можемо відправити в деякі міста Донецької та Луганської областей, де відбуваються конфлікти, і в будь-яке місто, яке ви хочете за межами Криму.
  10. Перед доставкою вашого букета наш кур’єр зв’яжеться з одержувачем. Поставки залежать від періоду часу, про який повідомляє покупець.
  11. Кур’єрська служба не працює після 19:00 вечора. Зверніться до нашого представника замовника щодо кур’єрської служби.