• Умови обслуговування та безпека
      • Обов’язково виберіть свою квітку зі списку місто, куди ви надішлете . Зв’яжіться з нашим представником замовника для пов’язаного району та села.
      • Для своїх замовлень, крім Києва , ви повинні вибрати зі списку провінцію, куди потрібно надіслати. В іншому випадку замовлення не буде здійснено, відшкодування не буде здійснено.
      • Адреса та телефонна інформація одержувача ні за яких обставин не передаються відправнику .
      • Інформація наших клієнтів не передається третім особам ні за яких обставин. Конфіденційність необхідна.
      • Фотографія одержувача з букетом або подарунком робиться лише за умови, що одержувач погоджується .
      • Для того, щоб замовлення відбулося, вся інформація про покупця повинна бути повною написаною. (Якщо адреса невідома, ви можете зв’язатися з нашим представником замовника)
      • Замовлення виконується після оплати .
      • Чи можу я зробити замовлення як запрошений користувач БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ?
      • Так, для замовлення вам не потрібно реєструватися.
      • Не забудьте написати свою електронну адресу та інформацію про телефон, щоб ми могли з вами зв’язатися.
      • Повернення коштів не здійснюється, якщо одержувач не приймає букет, а контактна інформація є неправильною або неповною.
      • Якщо букет неможливо доставити у таких випадках, як погода, надзвичайні ситуації, він доставляється одержувачу в іншу дату .
    • Коли прибуде моя квітка?
      • У SendFlower товари доставляються через день після розміщення замовлення.
      • Якщо вам потрібен інший день, будь ласка, вкажіть у полі примітки під час розміщення замовлення.
      • Квіти, які ви хочете прибути того ж дня, будуть доставлені не пізніше 8 годин та 2 годин з моменту вашого замовлення. Замовлення, розміщені до 15:00, доставляються протягом дня (якщо покупець є в наявності), а замовлення, розміщені після 15:00, доставляються на наступний день.
      • Кур’єрська служба не працює після 19:00. Зверніться до представника замовника щодо умов кур’єрської служби.
      • Букет доставляється одержувачу у найвідповідніший час.
      • Продукти, вибрані з відповідного міста, не доставляються.
    • Чи стягується ПЛАТА ДОСТАВКИ за замовлення?
      • Ціни на букет залежать від міста (сільської області), яке ви вибрали. Плата за доставку може стягуватися з міст / селищ, не включених до списку. Якщо існує плата за доставку, послуги з перевезення вантажу стягуються та передаються замовнику.
      • Ви можете зв’язатися з нашим представником замовника для міст та селищ, які не вказані в списку. Ціни на товари можуть відрізнятися залежно від міста-села чи міста.
    • Звідки я знаю, що моє замовлення дійшло до вас?
      • Після оформлення замовлення інформація автоматично надсилається на вашу адресу
      • Щоб перевірити інформацію про своє замовлення, використовуючи [email protected] бо наш ОНЛАЙН-персонал (унизу праворуч від екран) Ви можете отримати інформацію, зв’язавшись із.
      • Після доставки надсилається сповіщення електронною поштою або SMS.
  • В які міста, крім Києва, я можу надіслати квіти?
    • Ви можете надіслати свої квіти у всі міста України з нашого списку, крім Києва. Для областей можуть застосовуватися додаткові збори. Такі товари, як іграшки, повітряні кулі та шоколадні цукерки, надсилаються з квітами.
  • Як визначити дату доставки букета?
    • Ви можете написати дату, яку хочете надіслати, у поле, де ви додасте ноту до свого букета.
  • Я не знаю адресу замовлення, чи достатньо буде телефону?
    • Так. Телефон повинен відкрити одержувач, а адресу – повідомити нашому кур’єру.
    • Якщо ви поділитесь номером телефону людини, яку хочете відправити, ми зв’яжемося з нею та доставимо вашу квітку. У таких випадках ваша квітка буде доставлена ​​на своє місце, лише якщо буде вказана адреса одержувача .
  • Чи буде повернено гроші за квіти та подарунки, які неможливо надіслати?
    • Відшкодування не буде здійснено, якщо одержувач не приймає букет або подарунок або якщо його неможливо отримати через причину, що випливає з одержувача, або недоліки в інформації про замовлення.
    • Відшкодування не здійснюється у разі надзвичайних обставин, таких як погодні умови, стихійні лиха, війна, а також одержувач не може отримати відправлення.

    Чи можу я замовити кілька продуктів одночасно?

    • Так, ви можете замовити більше одного товару одночасно.

    Чи можу я написати нотатку, яку хочу, на замовлення?

    • Так, під час створення замовлення ви можете написати потрібну нотатку.

    Я хочу, щоб моє ім’я не відображалося в моєму замовленні, чи можливо це?

    • Так. Розміщуючи замовлення, ви можете вказати, що не хочете, щоб ваше ім’я відображалося в розділі приміток.

    Чи можу я подати товар, якого немає у вашому списку?

    • Так. Досить буде зв’язатися з нашим представником замовника та повідомити товар. Наш представник замовника повідомить вам умови доставки.
    • ВИБЕРІТЬ БУКЕТИ ТА ПРОДУКТИ ІЗ ПОВ’ЯЗАНОГО МІСТА

Контакт російсько-українською мовою (англійською)

+380 93 230 13 23 (WhatsApp)

E-MAIL:

[email protected]

SendFlower – це привілейована адреса для відправки квітів своїм коханим в Україні.

За допомогою сторінок SendFlower ви можете замовити онлайн-квіти для своїх коханих з усього світу.

SendlFower.com.ua