- Умови обслуговування та безпека
- Обов’язково виберіть свою квітку зі списку місто, куди ви надішлете . Зв’яжіться з нашим представником замовника для пов’язаного району та села.
- Для своїх замовлень, крім Києва , ви повинні вибрати зі списку провінцію, куди потрібно надіслати. В іншому випадку замовлення не буде здійснено, відшкодування не буде здійснено.
- Адреса та телефонна інформація одержувача ні за яких обставин не передаються відправнику .
- Інформація наших клієнтів не передається третім особам ні за яких обставин. Конфіденційність необхідна.
- Фотографія одержувача з букетом або подарунком робиться лише за умови, що одержувач погоджується .
- Для того, щоб замовлення відбулося, вся інформація про покупця повинна бути повною написаною. (Якщо адреса невідома, ви можете зв’язатися з нашим представником замовника)
- Замовлення виконується після оплати .
- Чи можу я зробити замовлення як запрошений користувач БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ?
- Так, для замовлення вам не потрібно реєструватися.
- Не забудьте написати свою електронну адресу та інформацію про телефон, щоб ми могли з вами зв’язатися.
- Повернення коштів не здійснюється, якщо одержувач не приймає букет, а контактна інформація є неправильною або неповною.
- Якщо букет неможливо доставити у таких випадках, як погода, надзвичайні ситуації, він доставляється одержувачу в іншу дату .
- Коли прибуде моя квітка?
- У SendFlower товари доставляються через день після розміщення замовлення.
- Якщо вам потрібен інший день, будь ласка, вкажіть у полі примітки під час розміщення замовлення.
- Квіти, які ви хочете прибути того ж дня, будуть доставлені не пізніше 8 годин та 2 годин з моменту вашого замовлення. Замовлення, розміщені до 15:00, доставляються протягом дня (якщо покупець є в наявності), а замовлення, розміщені після 15:00, доставляються на наступний день.
- Кур’єрська служба не працює після 19:00. Зверніться до представника замовника щодо умов кур’єрської служби.
- Букет доставляється одержувачу у найвідповідніший час.
- Продукти, вибрані з відповідного міста, не доставляються.
- Чи стягується ПЛАТА ДОСТАВКИ за замовлення?
- Ціни на букет залежать від міста (сільської області), яке ви вибрали. Плата за доставку може стягуватися з міст / селищ, не включених до списку. Якщо існує плата за доставку, послуги з перевезення вантажу стягуються та передаються замовнику.
- Ви можете зв’язатися з нашим представником замовника для міст та селищ, які не вказані в списку. Ціни на товари можуть відрізнятися залежно від міста-села чи міста.
- Звідки я знаю, що моє замовлення дійшло до вас?
- Після оформлення замовлення інформація автоматично надсилається на вашу адресу
- Щоб перевірити інформацію про своє замовлення, використовуючи SENDFLOWER.COM.UA@UKR.NET або наш ОНЛАЙН-персонал (унизу праворуч від екран) Ви можете отримати інформацію, зв’язавшись із.
- Після доставки надсилається сповіщення електронною поштою або SMS.
- Умови обслуговування та безпека
- В які міста, крім Києва, я можу надіслати квіти?
- Ви можете надіслати свої квіти у всі міста України з нашого списку, крім Києва. Для областей можуть застосовуватися додаткові збори. Такі товари, як іграшки, повітряні кулі та шоколадні цукерки, надсилаються з квітами.
- Як визначити дату доставки букета?
- Ви можете написати дату, яку хочете надіслати, у поле, де ви додасте ноту до свого букета.
- Я не знаю адресу замовлення, чи достатньо буде телефону?
- Так. Телефон повинен відкрити одержувач, а адресу – повідомити нашому кур’єру.
- Якщо ви поділитесь номером телефону людини, яку хочете відправити, ми зв’яжемося з нею та доставимо вашу квітку. У таких випадках ваша квітка буде доставлена на своє місце, лише якщо буде вказана адреса одержувача .
- Чи буде повернено гроші за квіти та подарунки, які неможливо надіслати?
- Відшкодування не буде здійснено, якщо одержувач не приймає букет або подарунок або якщо його неможливо отримати через причину, що випливає з одержувача, або недоліки в інформації про замовлення.
- Відшкодування не здійснюється у разі надзвичайних обставин, таких як погодні умови, стихійні лиха, війна, а також одержувач не може отримати відправлення.
Чи можу я замовити кілька продуктів одночасно?
- Так, ви можете замовити більше одного товару одночасно.
Чи можу я написати нотатку, яку хочу, на замовлення?
- Так, під час створення замовлення ви можете написати потрібну нотатку.
Я хочу, щоб моє ім’я не відображалося в моєму замовленні, чи можливо це?
- Так. Розміщуючи замовлення, ви можете вказати, що не хочете, щоб ваше ім’я відображалося в розділі приміток.
Чи можу я подати товар, якого немає у вашому списку?
- Так. Досить буде зв’язатися з нашим представником замовника та повідомити товар. Наш представник замовника повідомить вам умови доставки.
Що таке еквівалент TL мого замовлення?
- Окрім цін у гривнях, товари мають приблизну вартість TL.
- Це значення є приблизним. З урахуванням різниць, які виникнуть при розрахунку курсу TL / UAH з вашого рахунку, можлива комісія банку буде знята.
- Цифра, знята з вашого рахунку, є еквівалентом TL еквіваленту вартості товару в гривнях. Ставка автоматично визначається Центральним банком.
- Сума, знята з вашого рахунку після вашого платежу, становить еквівалент TL еквіваленту ціни товару в гривнях.
- Цифра в дужках – це ПРИБЛИЗНО ціна турецької ліри на товар.
- ВИБЕРІТЬ БУКЕТИ ТА ПРОДУКТИ ІЗ ПОВ’ЯЗАНОГО МІСТА
Турецький контакт:
Контакт російсько-українською мовою (англійською)
+380 93 230 13 23 (WhatsApp)
E-MAIL:
SENDFLOWER.COM.UA@UKR.NET
SendFlower – це привілейована адреса для відправки квітів своїм коханим в Україні.
За допомогою сторінок SendFlower ви можете замовити онлайн-квіти для своїх коханих з усього світу.
SendlFower.com.ua