Умови замовлення

  1. Процес замовлення
    • Через несприятливі погодні умови по всій Україні доставка замовлень здійснюється з 09.00 до 21.00.
    • Доставка здійснюється на основі дати, зазначеної покупцем.
    • Для доставки за межі міста (села, селища, селища тощо), будь ласка, уточніть інформацію у нашого представника клієнта перед оформленням замовлення.
    • Кроки замовлення Дорогий клієнт;
      • Виберіть свій букет і місто, куди ви хочете його відправити
      • Додати в кошик
      • Перейдіть до етапу оплати
      • Визначте дату, коли ми зможемо зв’язатися з вами, ввівши адресу електронної пошти, одержувача та інформацію про відправлення. (Замовлення, оформлені після 15.00, будуть доставлені на один день пізніше)
      • Прочитайте та підтвердьте умови публікації
      • Виберіть спосіб оплати.
      • Після процесу оплати на вашу електронну адресу буде надіслано лист із інформацією про замовлення.
      • Незабаром після отримання цього електронного листа наш представник клієнта зв’яжеться з вами електронною поштою.
      • Усі ціни включають податок
    • Ви можете замовити як гостьовий користувач БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ
  2. Оберіть букет і вироби з пов’язаного міста
    • Вибравши свій букет, виберіть місто на сторінці товару, що відкриється, і додайте його в кошик. Не забудьте переглянути інформацію про свій букет і стан запасів на екрані, що відкриється.
    • Якщо ви хочете додати інший продукт, виберіть поле «Продовжити покупки», якщо ви не виберете інший продукт, натисніть поле “Пропустити процес оплати”.
    • Заповніть інформацію на екрані, що відкриється. Напишіть примітку, яку ви хочете, щоб ми додали до вашого букета, на порожньому місці внизу.
    • У цьому полі можна вписати дату, яку потрібно надіслати (день-місяць). (Якщо ви не вкажете дату, замовлення, які потрібно зробити до 15.00, надсилаються протягом дня, а замовлення, які будуть зроблені після 15.00, надсилаються на один день пізніше.)
    • Обов’язково прочитайте умови надання послуг і підтвердьте, чи згодні. Після цих трансакцій виберіть свій варіант оплати та натисніть поле «Я підтверджую замовлення».
  3. Оплата кредитною та дебетовою карткою
    • Якщо ви вибрали кредитну картку, система направить вас на платіжну систему 3D secure Українського банку Альфа-Банк Україна, якщо ви обрали Fondya, або до платіжної системи liqpay українського банку Приватбанк, якщо ви вибрали liqpay. Не забудьте повністю ввести дані картки та номер телефону.
    • Переконайтеся, що ваша картка відкрита для міжнародних платежів.
    • Переконайтеся, що ліміти на ваші картки відкриті
      Додатково:
    • Наш веб-сайт захищений сертифікатом SSL sha256, а ваші платежі здійснюються за допомогою 3D-системи безпеки.
    • Для прозорості сервісів sendflower.com.ua створено платформу коментарів TrustPilot. Наш бізнес є учасником цієї платформи.
  4. Замовлення за межами міста
    ЗА МІСТО ЗАМОВЛЕННЯ будь ласка, зв’яжіться з нашим представником клієнта перед замовленням. Наприклад: якщо ви хочете відправити його в село чи район Одеської чи Київської області, перед замовленням зв’яжіться з нами щодо умов доставки (кур’єр тощо).

    • Система приймає гривню (UAH) та долар.
    • Переконайтеся, що адреса, телефон та інша контактна інформація одержувача вказано правильно. (Якщо ви не знаєте адреси, наш кур’єр зателефонує одержувачу та підтвердить адресу. Переконайтеся, що телефон правильний).
    • Використовуйте дійсну адресу електронної пошти, щоб ми могли повідомляти вас про процеси замовлення. Ми зв’яжемося з вами за цією адресою. Іграшки, шоколад та повітряні кульки відправляються разом із квітами.
    • У разі неможливості зв’язатися з одержувачем; Ми повідомимо вас через вашу адресу електронної пошти або ваш номер телефону (Whatsapp). Будь ласка, перевірте розділ «Спам» (непотрібна пошта) своєї адреси електронної пошти. Туди можуть потрапити наші листи.
    • За доставку у віддалені села та райони стягується плата. Для цього ви можете зв’язатися з нашим представником клієнта.
    • Замовлення виконуються після здійснення оплати.
    • Якщо міста, яке ви хочете надіслати, немає в нашому списку, зв’яжіться з нами.
    • Перед доставкою вашого букета наш кур’єр зв’яжеться з одержувачем. Доставка здійснюється відповідно до терміну, який повідомляє покупець.
    • Кур’єрська служба не працює після 19:00 вечора. Зверніться до нашого представника клієнта щодо кур’єрської служби.